close
當聖誕節來臨時

不該一個人獨自度過

When Christmas Comes To Town



I'm wishing on a star 我對星星許願
And trying to believe試著去相信
That even though it's far 雖然很遙遠
He'll find me at Christmas Eve 但卻有聖誕夜
I guess Santa is busy 我猜聖誕老人很忙
Cause he never comes around 因為他從未來過
I think of him when Christmas comes to town 聖誕節來臨時我就會想到他

The best time of the year 那是一年中最好的時光
When everyone comes home 所有的人都回家了
With all this Christmas tear 在聖誕節的氣氛下
It's hard to be alone 是不該獨自度過的
Putting up the Christmas tree With friends you come around朋友們都聚再一起豎起了聖誕樹
It's so much fun when Christmas comes to town
聖誕節來時 真是有趣
Presents for the children wrapped in red and green 孩子們的禮物包五顏六色
All the things I've heard about, but never really see
這些我都聽過 卻沒見過
No one will be sleeping on the night of Christmas Eve 聖誕夜沒人會睡覺
Hoping Santa's on his way 翹首盼望聖誕老人降臨

When Santa's sleigh bells ring當他雪橇上的鈴聲響起
I listen all around 我仔細聽
The herald angels sing 當天使唱起聖歌
I never hear a sound 我卻從來都聽不見
And all the dreams of children 孩子們的其他夢想
Once lies will all be found
曾逝去的會再尋回
That's all I want when Christmas comes to town 當聖誕來時這就是我所有的期望
That's all I want when Christmas comes to town 當聖誕來時這就是我所有的期望
arrow
arrow
    全站熱搜

    Ms.Aman 阿曼小姐 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()