you wish me well

i wish you hell

最喜歡這兩句

推薦最近天天聽的歌曲  TABLO 與太陽的合作的眼鼻唇

改編自太陽的眼鼻唇

兩個版本我都很喜歡但更愛這版 因為歌詞真的讓我一直哭

      


you left me paralyzed, no cure, no rehab for me

你讓我完全癱瘓 沒有解藥我無法恢復
funny that you got the nerve to keep asking me
how i’ve been

而你竟然還有膽量一直問我過得怎麼樣
you’re the victor in this pageantry

你華麗的大獲全勝
but the only trophy you deserve, catastrophe 
但是你唯一值得領取的獎杯  就是大浩劫

i’d rather we be dead to each other

我寧願我們兩人再也沒有交集
no eulogies said for each other

沒有什麼悼念之詞
no “rest in peace”s

沒有永遠安歇
the memories got my chest in pieces

這些回憶讓我徹底心碎

i’m praying that your eyes are the first to go

我希望你的眼睛會第一個消失
the way they looked when you smiled

每當你微笑流露的眼神
the way they opened and closed

還有他們睜開和閉上的模樣
and your nose, every single breath against my neck

接著是你的鼻子每一歌在我頸間吐露的氣息
and then your lips, every empty promise made and said

還有你的雙唇說過各種沒有實現的諾言


please fade, fade to black

請快點消逝   消失到黑暗中
please fade, fade to black

請快點消逝   消失到黑暗中
but the nightmares come back

但是惡夢卻再度重返

 

because your eyes, nose, lips

因為你的眼睛鼻子嘴
every look and every breath  every kiss

每個眼神每個氣息每個吻
still got me dying

仍讓我痛不欲生
uh, still got me crying

你還是會讓我難過落淚

because your eyes, nose, lips

因為你的眼睛鼻子嘴
every look and every breath  every kiss

每個眼神每個氣息每個吻
still got me dying

仍讓我痛不欲生
uh, still got me crying

你還是會讓我難過落淚

 

forget a promenade

別想著漫步了

 let’s juggernaut down memory lane

讓我們快速衝過回憶的小徑

leave no thought alive

不要讓任何記憶繼續留存
to the slaughter house, i’m taking my pain

我要把這份哀傷帶到屠宰場
time to sever my brain from my heart and soul

是該把我的大腦和心靈完全斷離
my knees are burning hot, but God is cold

我的膝蓋在發燙但神是冰冷的

I’ve been told, one day you’ll know

我被告知說 有天我會明白
too much of heaven’s a sin

太多的天堂其實是種罪
after the show, it’s only hell that it brings

在絢麗的表演後只會帶來地獄
so take it slow and let time heal everything

所以慢慢來讓時間療癒一切
they say that time flies, but you keep breaking its wings

他們說時光飛逝  但你卻一直破壞它的翅膀
you’ll never fade, fade to black

你永遠無法淡去  消逝到黑暗之中
please fade, fade to black

請快點消逝   消逝到黑暗之中
but the nightmares come back

但是惡夢卻再度重返

 

because your eyes, nose, lips

因為你的眼睛鼻子嘴
every look and every breath  every kiss

每個眼神每個氣息每個吻
still got me dying

仍讓我痛不欲生
uh, still got me crying

你還是會讓我難過落淚

 

because your eyes, nose, lips

 

因為你的眼睛鼻子嘴
every look and every breath  every kiss

 

每個眼神每個氣息每個吻
still got me dying

 

仍讓我痛不欲生
uh, still got me crying

 

你還是會讓我難過落淚

 


you wish me well

你希望我過得很好
you wish me well

你希望我過得好.........
i wish you hell

我希望你能下地獄

i never want to look into your eyes again

我不想再次凝視你的眼睛
no, i never want to hear you breathe again

不 我不想再聽見你的氣息
let me go, let me go

讓我走  讓我走吧
baby, tell me that it’s the end

baby 告訴我這是盡頭了

 

because your eyes, nose, lips

因為你的眼睛鼻子嘴
every look and every breath  every kiss

每個眼神每個氣息每個吻
still got me dying

仍讓我痛不欲生
uh, still got me crying

你還是會讓我難過落淚

the tears drive me out of my mind

仍然讓我泣不成聲

because your eyes, nose, lips

因為你的眼睛鼻子嘴
every look and every breath  every kiss

每個眼神每個氣息每個吻
still got me dying

仍讓我痛不欲生
uh, still got me crying

你還是會讓我難過落淚

 

 

fade out

快點消失

arrow
arrow
    全站熱搜

    Ms.Aman 阿曼小姐 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()