Marit Larsen – Under The Surface  

 

It's such a funny sensation to be
So happy that you wanna die
Promises always were crazy to me
But never was I so surprised

Minutes are longer when we are apart
Your presence's more than I can handle
It's come to the point where I wonder if I
Could ever be luckier

When suddenly I'm back at the core
Thinking of her who had you before
Were you as good
As good as we are
Do you remember?
Did you love her the way you love me?
Is there a chance that there might be
Traces of her that you carry under the surface?

Lend me your ears, I would like to confess
I'm doubting that you could be real
By your side wearing a beautiful dress
I celebrate how good it feels

Say that you love me, say that it's true
I know that I want to believe you
But somehow silence speaks louder than words
I'm worried she's still on your mind

Suddenly I'm back at the core
Thinking of her who had you before
Were you as good
As good as we are
Do you remember?
Did you love her the way you love me?
Is there a chance that there might be
Traces of her that you carry under the surface?

Mmm I know that I'm selfish
I know that it's bad
I know, but it's driving me mad
It's driving me mad

Suddenly I'm back at the core
Thinking of her who had you before
Were you as good
As good as we are
Do you remember?
Did you love her the way you love me?
Is there a chance that there might be
Traces of her that you carry under the surface?
Under the surface
Under the surface

這是如此奇妙的感受
期盼你的深情相許
承諾對我來說 永遠是最瘋狂的
然而 這一切 我都不感到意外
當你不在身邊
時間變的漫長
有你出現的時刻
我已早已失去控制
不知我是否
可以如此的幸運

突然間 我回到原點
想著曾經和你一起的她
當時的你 也像我們現在這樣快樂嗎??
你還惦記著她嗎
你是否也曾用 愛我的方式去愛著她
你和她過去的點點滴滴
還埋藏在你的心底深處嗎

耳朵靠過來
我要向你告白
對於你的坦誠 我十分懷疑
在你的身旁我指位你美麗
我珍惜片刻的美好時光
說你愛我
告訴我這是真實的
我想要相信你
然而
沉默卻征服了言語
我依舊掛念的事
她還依然住在你心理

突然間 我回到原點
想著曾經和你一起的她
當時的你 也像我們現在這樣快樂嗎??
你還惦記著她嗎
你是否也曾用 愛我的方式去愛著她
你和他過去的點點滴滴
還埋藏在你的心底深處嗎

我知道我很自私
我知道這樣不好
但我就是無法克制
無法克制這一切

突然間
我回到原點
想著曾經和你一起的她
那時的妳 也像我們現在這樣快樂嗎??
你還惦記著她嗎
你是否也曾用 愛我的方式去愛著她
你和他過去的點點滴滴
還埋藏在你的心底深處嗎

埋藏心底

埋藏心底

arrow
arrow

    Ms.Aman 阿曼小姐 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()