close

比悲傷更悲傷的故事 電影原聲帶中

一首讓我既悲傷 又平靜

會默默落淚

難過 感慨 的歌曲

 

洪珮瑜 - Tonight

 

 

Tonight 
今晚
Let's pretend we're alone in the world 
就讓我們假裝只有我們獨自在這世界上
And that we're safe from the storm out there 
我們在風暴中是安全的
You'll be the only love that I've known in the world 
你將是這世界我所知道唯一的真愛

Tonight 
今晚
Let the memories light the corners of our minds 
就讓回憶照亮我們內心的角落
Misty water-colored memories we shared 
分享如水彩般的朦朧回憶
You'll sleep inside my arms as we kiss the world away 
當我們親吻世界時 你會睡在我懷裡

Can it be so simple? 
能夠如此簡單嗎?
Hand in hand, heart to heart 
手牽手 心連心
Let the tomorrow come, and we will face the day together 
就讓明日到來 讓我們一起面對

Tonight 
今晚
Let's share the moment at somewhere only we know 
讓我們享有這一刻 在只有我們知道的地方
Whisper in the dark, waiting for the first dawn 
在黑暗中呢喃 等待第一個黎明
You're here, you are here, and I, and I'm not going anywhere
你在這,你在這,而我
我哪也不會去

arrow
arrow

    Ms.Aman 阿曼小姐 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()